COME & JOIN OUR FRIENDLY CLUB

What we offer

CLUB MEMBERSHIP

What can you do at the N7 Golf Club?

Junior
$250mo

Juniors must be less than 19 years old as at 1st January

Individual
$350mo

Save $98 every year compared to the monthly plan by paying yearly.

Group
$500mo

Save $150 every year compared to the monthly plan by paying yearly.

What people say about us

PLAY GOLF LIKE A PRO

Club Membership

Cras sodales luctus arcu, ac placerat nunc sagittis a. In at turpis ac nibh luctus sagittis in ut est. Proin sed mi vitae velit convallis gravida imperdiet eu mauris.