BETALINGSBETINGELSER

BETALINGSBETINGELSER NÅR DU ANVENDER GOLFBOX

Vi anvender Golfbox’s betalingsmodul til både klubturneringer, andre turneringer og arragementer.
Bemærk venligst nedenstående betalingsbetingelser:

Hammel Golf Klub – betaling klubturneringer:
Det indbetalte beløb forfalder til betaling ved tilmelding. Ved afbud til en klubturnering før tilmeldingsfristen udløber, bliver pengene automatisk refunderet til din konto. Ved afbud efter tilmeldingsfristen skal du kontakte MedlemsService for eventuel tilbagebetaling. Ved afbud efter udsendelse af startliste bortfalder retten til tilbagebetaling.
.
Hammel Golf Klub – betaling andre turneringer:
Det indbetalte beløb forfalder til betaling ved tilmelding. Ved afbud til en turnering før tilmeldingsfristen udløber, bliver pengene automatisk refunderet til din konto. Ved afbud efter tilmeldingsfristen kan du læse om reglerne for refundering under turneringsbetingelser i Golfbox. Ved afbud efter udsendelse af startliste bortfalder retten til tilbagebetaling.

.
Hammel Golf Klub – betaling øvrige arrangementer:
Deltagerbeløbet, tilmeldingsgebyr eller tilmelding til forplejning forfalder til betaling ved tilmelding. Ved afbud til arrangementer før tilmeldingsfristen udløber, får I automatisk pengene retur. Ved afbud efter tilmeldingsfristen bortfalder retten til tilbagebetaling.
.
Hammel Golf Klub Dameklubben – betaling:
Det indbetalte beløb forfalder til betaling ved tilmelding. Ved afbud til en turnering, fællesmiddag m.m. før tilmeldingsfristen udløber, bliver pengene automatisk refunderet til din konto. Ved afbud efter tilmeldingsfristen skal du kontakte Dameklubben direkte for eventuel tilbagebetaling.

Ved afbud efter udsendelse af startliste til en turnering bortfalder retten til tilbagebetaling normalt.
.
Hammel Golf Klub Herreklubben – betaling:
Deltagerbeløb, depositum eller støttebeløb forfalder til betaling ved større arrangementer. Ved afbud til arrangementer FØR tilmeldingsfristen udløber, bliver pengene automatisk refunderet til den konto der er anvendt til betaling ved tilmelding. Ved afbud EFTER tilmeldingsfristen bortfalder retten tilbagebetaling.