Hammel Golf Klub Samarbejdspartnere

Listen med virksomheder der støtter Hammel Golf Klub er lang, og klubben er meget taknemmelig for støtten til HGK der gør det muligt at drive en forening som Hammel Golf Klub.

Hammel Golf Klub er en dejlig golfklub beliggende i skønne omgivelser tæt på Frijsenborg Slot og skove, med Naturskønne Udfordringer. Vi er meget glade for de sponsorer og samarbejdspartnere vi har.

Har du lyst til at være en del af Hammel Golf Klubs sponsor gruppe,  eller indgå et samarbejde, så er vi altid klar til at tage en samtale omkring de forskellige muligheder. Sammen kan vi lave den perfekte løsning, der gavner både dit firma og Hammel Golf Klub.

Hør nærmere, og tag kontakt til kontoret: info@hammelgolfklub.dk  eller på 86 96 18 19

Klik her for mere info om muligheder folder merged