Generalforsamling 2015

Klik her for Agenda, Regnskab 2014/15 samt Budget 2015/16
Generalforsamling 2015 referat – klik her Generalforsamling 2015 – Dagsorden med bilag (2)
eller som pdf

Ordinær Generalforsamling 2015

HAMMEL GOLF KLUB

Mandag den 2. november 2015 kl. 19:30

– Bestyrelsen foreslår Torben Herrig

2. Beretning om klubbens virksomhed i det forløbne år

3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse

– Regnskab (Bilag 1)

4. Forelæggelse af Budget og fastsættelse af Medlemskontingent og Indmeldelsesgebyr

– Forsalg til medlemskontingent og indmeldelsesgebyr (Bilag 2)

– Budget (Bilag 3)

5. Forslag fra Bestyrelsen

– Ingen

6. Forsalg fra Medlemmer

– Forslag fra Eigil Jacobsen 112-1297 (bilag 4)

7. Valg af Bestyrelsesmedlemmer

– På valg er Anders Brandt Larsen og Jørgen Møller Jensen. Begge modtager genvalg

8. Valg af Revisor og Revisorsuppleant

– Bestyrelsen foreslår Revisionsfirmaet Kvist & Jensen A/S