Kvist & Jensen A/S

Idégrundlag

Udover at yde en personlig rådgivning er det vort idégrundlag, at vi til stadighed skal have de nødvendige ressourcer til at yde en højt kvalificeret indsats indenfor regnskabsmæssig assistance, revision, skatterådgivning og -planlægning, økonomisk rådgivning, herunder etablering af virksomhed, investering samt rekonstruktion.

Vi har valgt at forblive uafhængige af de store udenlandsk dominerende revisionsfirmaer og i stedet lægge vægt på service og personligt engagement i vore kunders forhold.

Gennem samarbejde med uafhængige skatteeksperter samt danske og udenlandske revisionsfirmaer har vi dog sikret os, at vi kan tilbyde alle specialfunktioner.

Carøe, Kvist & Jensen Revision A/S er sponsor i Hammel Golf Klub for gul og rød teested hul 13, hul 5 på par-3 banen, samt håndklæder på samtlige boldvaskere på stor bane.

Kvist & Jensen A/S
Torvegade 1