Kristian Skovbo – Events

Tryllekunstner Kristian Skovbo overrasker dine gæster, kunder og medarbejdere.

Magisk underholdning er perfekt til julefrokost, receptioner, private- og firmafester eller events, hvor man ønsker en anderledes underholdning – underholdning, der med stor entusisme får alle med.

Tryllekunstner Kristian Skovbo har med sin helt unikke og jordbundne stil, underholdt og begejstret et hav af firmaer og ved private fester rundt i landet.

Kristian er selvudlært tryllekunstner, og i 1994 satte han for for første gang sine ben i den lokale tryllebutik. Derefter var han helt solgt til magien.

Efter at være blevet udlært inden for detailbranchen tog Kristian springet og blev trylekunstner på fuldtid.

Kristian havde sin siden debut som 10-årig med et shov med 200 mennesker, og optrådte de næste 10 år rundt på skoler og til private fester.

Herefter er det gået stærkt med optræden til fester, receptioner, messer og møder.

I 2004 og 2005 var Kristian en måned i USA for at samle inspiration, hvor han opnåede at optræde på det beræmte Magic Castle i Hollywood.

Magi er international underholdning, og Kristian optræder ofte på engelsk ved arrangementer, hvor deltager fra flere lande skal have en fælles oplevelse.

Læs mere på www.kristianskovbo.dk og book Kristian Skovbo Events til DIT næste arrangement. Hammel Golf Klub giver Kristian Skovbo de bedste anbefalinger, og ser frem til at engagere Kristian igen.

Kristian Skovbo – Events
Buen 7