IQSOX

IQ SOX – så gode at du ikke vil tage dem af …

Bestilling af IQ SOX – Klik her

IQ SOX er et dansk strømpe- og undertøjsmærke med speciale i bambusgarn. Vi var et af de allerførste mærker på det danske marked inden for bambusstrømper og har i omkring 10 år finjusteret formlen for at nå frem til den perfekte bambusstrømpe. Det gælder både valget af antal nåle i strikkemaskinen, den helt rigtige sammensætning af bambusgarn, polyamid og lycra og flere andre faktorer.

Mange flere udbydere af bambusstrømper er kommet til i løbet af det seneste år, men vi føler at vores forspring i forhold til produktudvikling kommer os rigtig meget til gode.

Hos IQ SOX er der særligt fokus på:

• Bæredygtighed
  • Kvalitet
  • Brugervenlighed

Arbejdsprocessen omkring udviklingen af strømper og undertøj, tager altid udgangspunkt i disse tre værdier.

BÆREDYGTIGHED
Alle mennesker har ansvar for at passe på naturen. Derfor benytter vi bambus i både strømper og undertøj, da bambusgarnet er særligt bæredygtig, og har en lang række fordele som bomuld ikke har. Bl.a. er vores Premium bambusgarn naturligt antibakterielt, hvilket gør at dine strømper ikke lugter surt om aftenen.

KVALITET
Strømper og undertøj fra IQ SOX skal være så lækkert, at du som kunde altid kan mærke forskel, hver gang du ham dem i hånden. Strømperne skal være bløde, sømløse ved tæerne, ikke stramme omkring skaftet og for alt i verden ikke lugte, når du tager dem af om aftenen.

BRUGERVENLIGHED
Sorte strømper i forskellige størrelser er ikke altid nemme at parre efter vask. Men IQ sox har lavet et system, hvilket kommer til udtryk ved de individuelle farvekoder eller tal på strømperne. Således du altid kan se, hvilke strømper der passer sammen.

”Fødderne skal bære os gennem livet.
Derfor fortjener alle fødder at have det godt!”

IQ SOX – så gode at selv nudister beholder dem på

Socialt ansvar

Én ting er at være grundig og detaljeorienteret omkring produktkvalitet. Vi ønsker også at bidrage til livskvaliteten. Derfor har vi valgt at donere 10% af omsætningen i vores shop til gode samfundsvigtige formål, som kunden i webshoppen selv vælger (ud fra tilmeldte foreninger/klubber/organisationer). IQ sox har lavet en aftale med en landsdækkende organisation, som modtager bidraget, hvis ikke kunden selv aktivt vælger en anden forening/klub. Den organisation er Stafet For Livet – Kræftens Bekæmpelse.

Vi ønsker at støtte dem, der styrker sammenholdet og ansporer til mere bevægelse i hverdagen. Stafet For Livet passer derfor perfekt ind, da dette arrangement kombinerer både sammenholdet og bevægelse, samtidig med at vi støtter en rigtig god sag.

IQSOX

Hjulmagervej 4A