Baneinfo

Hammel Golf Klubs bane er smukt beliggende i et let bakket terræn nær Frijsenborg Skov og Hammel by. Banen byder på 18 spændende huller, der stiller store krav til alle spillere, begyndere såvel som rutinerede. Med kuperede fairways og greens, 54 bunkere samt vand i spil  på 11 af de 18 huller, er der udfordringer nok at tage op.

Banens længde er 6020 meter fra Hvid tee, 5661 meter fra gul tee, 5327 meter fra blå tee samt 4945 meter fra rød tee.

Naturskønne Udfordringer
Som navnet antyder, hører Hammel Golf Klub hjemme i den Østjyske Favrskov Kommune. Kommunen ligger midt i et af de smukkeste naturområder i Jylland, men stadig kun en halv times kørsel fra større byer som Århus, Silkeborg, Randers og Viborg.

Hammel Golf Klub tilbyder sine gæster, udover en herlig afslappende Golfrunde, faciliteter som Café 19 med et stort udvalg af bla. lækre lune retter. Der bydes også på en ProShop med udleje af bla. Buggy/fuldt Golfsæt m/bag. Klubben kan anbefale træningsmulighed med PGA Pro træner (tidsbestilling er nødvendig). Har man lyst til en hyggelig 6 hullers par-3 bane er det også en mulighed.

VIDEO BANEGUIDE

Nedenfor er der dronefilm af hver bane. Vælg et hul og se baneoversigt

What people say about us

SKRIV TIL OS