Uddrag fra generalforsamlingen i dameklubben, onsdag d. 7. oktober 2015.

Ved tilbageblik på sæsonen tænker man regn, regn, regn. Men det til trods har der i år været 92 piger – 5 færre end sidste år. Der har i år ikke været så mange til start om morgenen, måske grundet vejret eller, måske vi ikke gør arbejdet godt nok?

Alvorlig sygdom har desværre ramt nogle af medlemmerne i år. Gitte Lind tabte i kampen mod kræften i september måned. Æret være hendes minde.

Der har i år været tidsbestilling om eftermiddagen. Til trods for lidt knas med tiderne, fortsættes denne ordning næste år.

Scores er blevet tastet ind straks efter spillet til vores månedsafslutninger, hvilket har bevirket færre problemer med opgørelserne.

Dårlig tilslutning til Odder grundet tidligt starttidspunkt kl. 08:00. Betingelsen herfra med start tidligst kl. 09:00, er blevet accepteret. En god dag her med god tilslutning med Mollerups piger. Turene til Kalø og Tange var gode men med lidt færre deltagere end tidligere.

Årets ABU-ABE var vellykket men igen lidt færre deltagere end tidligere – MEN pigerne slog mændene med 1 POINT.

Venusgolf er opsagt grundet for meget arbejde i forhold til antal deltagere, og stadig stigende priser.

Rigtig god økonomi – tak til vores gode sponsorere for dejlige præmier: Morten Thuen, Inger Tjell Madsen og Annette Drewniak.
Tak til Johanne Tvede for pasning af birdietavlerne, og til Poul Ditlev for indtasting af scores.
Tak til Gurli Pilgaard for godt samarbejde i bestyrelsen gennem 3 år (genopstiller ikke).

Regnskab og budget blev fremlagt og godkendt. Kontingent uændret 250 kr.

Til bestyrelsen blev Ketty Jensen og Else Nielsen genvalgt, og Henny Rasmussen valgt.
Som suppleant blev Jette Brandstrup valgt.
Som revisor blev Rita Graugaard genvalgt.

Under eventuelt blev man enige om at prøve én gang mere med Odder med start kl. 09:00, samt forslag om af flytte formiddagsudflugten til maj måned. Desuden blev en lang række golfklubber foreslået til udflugter, samt forslag om gavecheck i stedet for flasker, evt. frit valg mellem vin, bolde, gavecheck. Forslaget om tællende runder om onsdagen kunne ikke vedtages, da det skulle have været fremsat under forslag fra medlemmer.

Årets initiativpokal gik til Ketty Jensen for at styre arbejdet med scorekortene. Stort tillykke til Ketty.

Tak til bestyrelsen for det store arbejde til gavn for dameklubben – på gensyn den første onsdag i april 2016.

Formand:
Lilly Hansen